contentbeat.nl
  • Home
  • Testimonials
  • Over ons
  • Blog
  • Contact
  • Nieuwsbrief
  • Menu Menu

    Schüco Appartementen: Customer Journey

    Publicatie: 2018 / Klant: Schüco / Onderdelen: strategie

    Wat de klant nodig had

    De divisie Residential Appartments (RAP) van Schüco wilde inzicht hebben in alle touchpoints van het beslissingsproces bij de ontwikkeling van appartementsbouw in Nederland.

    Onze aanpak

    We hebben samen met Schüco de belangrijkste ontwikkelaars in Nederland geselecteerd en een vragenlijst ontwikkeld voor persoonlijke face-to-face-interviews met hen. Naast de verschillende touchpoints hebben we alle betrokken spelers en hun wensen en doelstellingen in kaart gebracht. Zo kregen we een totaalbeeld van wat er wanneer speelt en wie welk belang nastreeft.

    9

    kwalitatieve interviews

    Meer over dit project

    We hebben de customer journey kunnen uitwerken met twaalf touchpoints en aangegeven waar Schüco invloed kan uitoefenen en met welke propositie. Verder hebben we aangegeven welke belangen er per touchpoint spelen en welke spelers er bij de verschillende touchpoints betrokken zijn. Het resultaat is dat Schüco nu weet met welke propositie ze waar in het beslissingsproces een actieve rol kan vervullen en daarmee eerder in het ontwikkelproces aan tafel kan komen bij ontwikkelaars. Daardoor is Schüco minder afhankelijk is van derden.

    120

    minuten per interview

    Op zoek naar een strategie
    of slimme content-oplossingen?

    Neem contact op en laat je verrassen.

    Klik hier

    Op zoek naar content-nieuws
    en inspirerende cases?

    Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief.

    Klik hier
    © Copyright - contentbeat.nl - Enfold WordPress Theme by Kriesi
      KVK.nl: productie corona-interviewsFagerhult PleiadG4: promotie-content
      Scroll naar bovenzijde
      Cleantalk Pixel