Klanten aan het woord

“ContentBeat levert niet alleen waardevolle ondernemerscontent, maar is daarnaast ook een uitermate prettige sparringpartner die meedenkt en naadloos meebeweegt in de nieuwe contentstrategie van de KVK.”

“ContentBeat is een fijne partij om mee samen te werken: kundig, enthousiast, resultaatgericht en weet als geen ander in de huid van de klant te kruipen. Daarnaast denken ze ook mee en geven advies hoe de interne organisatie mee te krijgen. En dat alles binnen een prettige en open sfeer.”

“Contentbeat is uiterst resultaatgericht en laat zien ruime ervaring te hebben in het produceren van een magazine. Creatief in de vorm, goed gevoel voor de doelgroep en uitstekende teksten. Ze hebben weinig briefing nodig om tot een product in tekst en beeld te komen die het verhaal verteld. Daarnaast biedt de kennis van database- en marketingcommunicatie extra meerwaarde om het magazine gericht aan te bieden.”

“ContentBeat is een ervaren partij op gebied van marketing en communicatie. Zij begrijpen snel de ‘big picture’ van een complexe en onbekende markt. Ze houden bestaande visies en methoden tegen het licht en presenteren verrassende alternatieven.”

“De samenwerking met ContentBeat loopt erg soepel. Ik weet bij hen waar ik aan toe ben en wat ze voor ons kunnen betekenen. Ze komen afspraken na, denken goed mee en leveren waardevolle plannen en content. De kwaliteit van het materiaal is van hoog niveau zonder op snelheid in te leveren. Sterk aan ContentBeat vind ik hun kennis van content, die is zeer up to date, waardoor er pakkende en verfrissende ideeën ontstaan. Daarnaast nemen ze het gehele traject uit handen van strategie tot creatie. Hierdoor sluit alles naadloos op elkaar aan. ContentBeat is een aanrader voor iedere organisatie die meer wil halen uit storytelling en de inzet van (converterende) content.”

“Ik werk heel prettig samen met ContentBeat. Ik kan ze op ieder moment van de dag bereiken, ze denken altijd met me mee en staan altijd voor me klaar. Ze zijn in staat om in een korte tijd een complex probleem en doelgroep goed te doorgronden en ze komen altijd met een doordachte en creatieve strategie op de proppen. Op basis daarvan maken ze slimme concepten en producties waarmee ik mijn KPI’s haal. Ook leg ik regelmatig kleine tussendoor-opdrachten bij ze neer, waar ze altijd snel en adequaat op reageren en met mooie, doordachte oplossingen en campagnes op terugkomen”.

“Samen met ContentBeat hebben we de Sales en Marketing Funnel onder de loep genomen en de eerste stappen gemaakt van product- naar klantgerichte content. Hier beginnen we echt de vruchten van te plukken! Deze omslag in communiceren komt heel goed tot uitdrukking in de content rondom de introductie van de PleiadG4 die ContentBeat voor ons heeft uitgewerkt. Ondanks dat ze geen ervaring is onze branche hadden wisten ze precies de juiste snaar te raken. Dat is reuze knap!”

“Ik heb veel van ContentBeat geleerd. De grootste winst is dat jullie ons voortdurend hebben gechallenged om een CTA in te bouwen en een gedegen meetplan te maken. Daar plukken we nu de vruchten van, wat te zien is in de cijfers.”

“Contentbeat maakt met grote betrokkenheid al jaren in opdracht van 14 gemeenten rond Amstel en Zaan het blad JONG, het blad voor en door professionals in de jeugdhulp. Naast een goed gevoel voor vorm, beeld en content die werkt hebben ze strakke planningen en een flinke drive om ook opdrachtgevers te laten leveren. Dat ontzorgt!”

“De opgeleverde strategie staat als een huis en daar kunnen we zeker verder mee. Net als de concepten trouwens. Mijn complimenten voor de uitgebreide analyse fase.  Ik denk met veel plezier terug aan de co-creatiesessie met klanten en collega’s!”

“De samenwerking met ContentBeat is heel erg prettig. We maken met een veelheid aan partijen (jeugdzorg-instellingen en 14 gemeenten) een gezamenlijk magazine over jeugdhulp en ContentBeat ontzorgt: zorgt voor en handhaaft een strakke planning, bewaakt het concept, denkt pro-actief en inhoudelijk sterk mee.”

“Mijn ervaring met ContentBeat is dat ze enorm goed in staat zijn om vanuit de uitgangspunten van je merk met contentmarketing het verschil te maken. Content maken & aanbieden is niet zo moeilijk, maar hoe doe je dit op een manier zodat je relevant bent voor de reiziger en je ook nog eens onderscheidt als merk. ContentBeat heeft ons geholpen met het bepalen van onze contentmarketing strategie en vervolgens het ‘HOE’ bepaald door middel van relevante concepten.”