KVK: ondernemersinterviews voor KVK.nl
Publicatie: sinds 2018 / Klant: Kamer van Koophandel / Onderdelen: concepten – productie
Wat de klant nodig had
KVK was voor de nieuwe website op zoek naar waardevolle content (tekst en beeld) die inspireert en laat zien dat KVK meer is dan het loket voor het verplichte registratienummer. Want KVK is een bron voor inspiratie, kennis en advies. Ook moest er een nieuwe, modernere tone of voice en tone of image beeldtaal komen, gebaseerd op de net nieuwe huisstijl (die toen nog niet was geïmplementeerd).
Onze aanpak
Ondernemers kijken graag naar andere ondernemers voor ideeën en kansen, dat maakt ze ook geloofwaardig naar elkaar. Daarom hebben we een interviewformat ontwikkeld ‘voor ondernemers – door ondernemers’ met een nieuwe tone of voice en tone of image (beeldtaal). KVK is facilitator, geeft ondernemers een podium en lift zo mee op autoriteit van de geïnterviewde ondernemers. Aan het verhaal van de ondernemers voegen we relevante calls to action toe naar diensten van KVK die met de thema’s uit de ondernemersverhalen te maken hebben.