contentbeat.nl
  • Home
  • Testimonials
  • Over ons
  • Blog
  • Contact
  • Nieuwsbrief
  • Menu Menu

    NS International: contact- en kanaalstrategie

    Publicatie: 2020 / Klant: NS International / Onderdelen: strategie

    Wat de klant nodig had

    Een solide methode om bezoekers van nsinternational.nl de salesfunnel in te begeleiden, om kwalitatieve leads te genereren en om treinkaartjes te verkopen voor de TreinSteden van NS International.

    Onze aanpak

    Vanuit de door ons gemaakt ContentMarketingStrategie en de bijbehorende content-concepten konden we de volgende stap meteen zetten: de contact-strategie voor ieder content-concept. Dat is inclusief alle calls to action (CTA’s) die nodig zijn om de doelgroep de funnel in te begeleiden. Ons meetplan vormde het uitgangspunt voor de contact-strategie. De stappen die we daarbij steeds volgen zijn: bewustwording, interesse & inspiratie, twijfel wegnemen, adviseren & ondersteunen en begeleiding met de aankoop om herhalingsaankopen te stimuleren.

    7

    touchpoints

    Meer over dit project

    Never build your house on rented land: dát is de gedachte achter alle kanaalstrategieën (mediaplannen) die wij ontwikkelen. Oftewel: maak gebruik van alle relevante kanalen, maar zorg er altijd voor dat ze naar jouw website of app leiden, zodat alle klantgegevens van jou zijn. In ons kanaalplan geven we altijd aan via welke mediakanalen en met welke teaser-content het websitebezoek wordt gegenereerd. Zo wordt een content-stroom op gang gebracht die geheel volgens de lean werkmethode steeds verder kan worden verfijnd.

    28

    calls to action

    Content-vormen

    Stadsreportage in tekst en beeld, fotografie, infographics, video

    Mediakanalen

    Google, Facebook, LinkedIn, YouTube, Affilates, Branded content, NS.nl, NS app, Nieuwsbrieven, Narrowcasting, NSfavourites, Spoor magazine, NSI.nl, NSI app en OV servicewinkel

    Klanten aan het woord

    Kees-Jan CJ van der Weijden (Content Manager NS International)

    “De opgeleverde strategie staat als een huis en daar kunnen we zeker verder mee. Net als de concepten trouwens. Mijn complimenten voor de uitgebreide analyse fase.  Ik denk met veel plezier terug aan de co-creatiesessie met klanten en collega’s!”

    Klanten aan het woord

    Esther E. Tersteeg (Campagne Marketeer NS International)

    “ContentBeat is een fijne partij om mee samen te werken: kundig, enthousiast, resultaatgericht en weet als geen ander in de huid van de klant te kruipen. Daarnaast denken ze ook mee en geven advies hoe de interne organisatie mee te krijgen. En dat alles binnen een prettige en open sfeer”.

    Op zoek naar een strategie
    of slimme content-oplossingen?

    Neem contact op en laat je verrassen.

    Klik hier

    Op zoek naar content-nieuws
    en inspirerende cases?

    Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief.

    Klik hier
    © Copyright - contentbeat.nl - Enfold WordPress Theme by Kriesi
      Gemeente Amsterdam: JONG magazineKVK.nl: productie ondernemersinterviews
      Scroll naar bovenzijde
      Cleantalk Pixel