Schüco-campagne Mijn Werkplek
Publicatie: 2021 / Klant: Schüco Nederland / Onderdelen: strategie – concept – productie
Publicatie: 2021 / Klant: Schüco Nederland / Onderdelen: strategie – concept – productie
Ontwikkel een communicatie-campagne gericht op architecten voor de online Schüco-werkomgeving Mijn Werkplek.
We hebben de campagne uitgewerkt in twee richtingen. De eerste invulling is instrumenteel en laat met een animatie zien wat Mijn Werkplek precies inhoud. De tweede richting is persoonlijk en dichtbij ingevuld met video-testimonials van bekende, toonaangevende architecten.
Stijging van het aantal aanmeldingen per maand
We wilden duidelijk laten zien dat architecten centraal staan voor Schüco. Want voor architecten is Schüco een betrokken en betrouwbare partner die er alles aan doet om hen te ondersteunen.
Vierkante animatie
De animatievideo is in vierkant formaat geproduceerd om zo dicht mogelijk aan te sluiten op de zichtbaarheid op de timeline van LinkedIn, zowel op een desktop als op een mobiel device. Hiermee generen we maximale exposure.
Stijging van het aantal terugkerende gebruikers van Mijn Werkplek per maand
Owned media: eigen website & campagne-landingspagina
Social: LinkedIn en Facebook
Branded media: kanalen van de deelnemende architecten