NS Deur tot Deur: concept-ontwikkeling
Publicatie: 2020 / Klant: NS / Onderdelen: concepten
Wat de klant nodig had
Content-concepten ten behoeve van de website en socials waarin de mindset van de reiziger en zijn situatie centraal staan en die voortborduren op de door ons ontwikkelde content-marketingstrategie. Alle touchpoints van de customer journey moeten een creatief concept krijgen, te beginnen bij het overwegen van een treinreis van deur tot deur tot en met het ambassadeurschap en herhalingsaankopen van de deur tot deur-diensten.
Onze aanpak
Voor ons was duidelijk dat reizigers eerst kennis en vervolgens vertrouwen moesten hebben in het deur tot deur-concept voordat ze de mogelijkheden voor zichzelf gaan zien. Iedere deur tot deur-oplossing is maatwerk. Dat hebben we als uitgangssituatie genomen voor de opbouw van de contentfunnel, waarbij de focus ligt op bezwaren weerleggen om daarna te laten zien hoe makkelijk het is om je deur tot deur-oplossing te regelen. Als laatste hebben we een concept ontwikkeld van echte deur tot deur-reishelden.