Onze unieke aanpak, altijd gericht op resultaat

Onze aanpak

De boodschap is allesbepalend in het succesvol contact maken met je doelgroep. Feiten communiceren werkt maar deels. Gelukkig biedt storytelling uitkomst. Dat komt omdat verhalen – in tegenstelling tot feiten – grote delen van je brein activeren, emoties oproepen en zelfs je motorcortex kunnen aanzetten. Maar deze feiten ben je na het lezen van deze zin waarschijnlijk zo weer vergeten. Wat je wel onthoudt, zijn feiten verpakt in verhalen, met mensen in de hoofdrol. Wat ze hebben meegemaakt en de ervaringen die ze met je delen: die verhalen roepen altijd een emotie op, die ervoor zorgt dat je ze onthoudt en dat je in een bepaalde stemming komt. Het is onze expertise om de juiste stemming op te roepen bij het juiste verhaal op het juiste moment.

Onze kracht

Met behulp van storytelling zetten we dus jouw communicatiedoelen/boodschappen om in verhalen die mensen raken, die ze onthouden, hen vertrouwen geeft en stimuleren om contact te maken. Om dit zo succesvol mogelijk te doen hebben wij een methodiek ontwikkeld: onze eigen unieke Storytelling-Formule. Interesse? Neem dan contact met ons op.

Samengevat

Met onze unieke Storytelling-Formule zorgen wij voor de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep, verspreid via de juiste mediakanalen op het juiste moment in de customer journey. Deze boodschappen (verhalen) raken je doelgroep, brengen hen in de juiste stemming en zetten hen in beweging. En daarmee worden jouw doelen en die van je organisatie bereikt!

Dit doen we o.a.

1. STRATEGIE

  • Content strategie

  • Contact strategie

  • Lead generation strategie

  • Promotie strategie van de content

  • Opzet meetplannen

2. CONCEPTEN

  • on-/offline campagnes

  • Social concepten

  • Magazine-concepten

  • Video-concepten

  • Interview concepten

  • Online platforms

3. PRODUCTIE

  • Tekst en copywriting

  • Fotografie

  • Videoproductie

  • Animatie & infographics

  • Print, websites, socials, nieuwsbrieven