Onze unieke werkwijze, altijd gericht op resultaat

Conversie staat centraal in onze aanpak

Daarom zoeken we steeds naar touchpoints waarop de doelgroepen het meest open staan voor beïnvloeding. De content die we bij de touchpoints maken is gericht op sleutelmomenten in het beslissingsproces en het op gang brengen en houden van de Customer Decision Journey.  Totdat alle conversie doelen zijn behaald.

Zo helpen wij marketeers met het navigeren door de tsunami’s van boodschappen, influencers, klantervaringen en digitale kanalen om hun doelgroepen te bereiken, te overtuigen en hun conversiedoelen te halen. Met de juiste content voor elk fase in de Customer Decision Journey, altijd gericht op resultaat.

Hiervoor kun je o.a. bij ons terecht

1. STRATEGIE

  • Content strategie

  • Contact strategie

  • (social) media strategie

  • Lead generation

  • Promotie van de content

2. CONCEPTEN

  • Conceptontwikkeling

  • Social concepten

  • Online concepten

  • Video-concepten

  • Magazine-concepten

3. PRODUCTIE

  • Projectmanagement

  • Meetplannen

  • Tekst en copywriting

  • Fotografie

  • Videoproductie

  • Infographics

Klanten aan het woord

“ContentBeat levert niet alleen waardevolle ondernemerscontent, maar is daarnaast ook een uitermate prettige sparringpartner die meedenkt en naadloos meebeweegt in de nieuwe contentstrategie van de KVK.”

 

“Ik heb veel van ContentBeat geleerd. De grootste winst is dat jullie ons voortdurend hebben gechallenged om een CTA in te bouwen en een gedegen meetplan te maken. Daar plukken we nu de vruchten van, wat te zien is in de cijfers.”

“Contentbeat is uiterst resultaatgericht en laat zien ruime ervaring te hebben in het produceren van een magazine. Creatief in de vorm, goed gevoel voor de doelgroep en uitstekende teksten. Ze hebben weinig briefing nodig om tot een product in tekst en beeld te komen die het verhaal verteld. Daarnaast biedt de kennis van database- en marketingcommunicatie extra meerwaarde om het magazine gericht aan te bieden.”

“ContentBeat is een ervaren partij op gebied van marketing en communicatie. Zij begrijpen snel de ‘big picture’ van een complexe en onbekende markt. Ze houden bestaande visies en methoden tegen het licht en presenteren verrassende alternatieven”.

“ContentBeat is een fijne partij om mee samen te werken: kundig, enthousiast, resultaatgericht en weet als geen ander in de huid van de klant te kruipen. Daarnaast denken ze ook mee en geven advies hoe de interne organisatie mee te krijgen. En dat alles binnen een prettige en open sfeer”.

“Samen met ContentBeat hebben we de Sales en Marketing Funnel onder de loep genomen en de eerste stappen gemaakt van product- naar klantgerichte content. Hier beginnen we echt de vruchten van te plukken! Deze omslag in communiceren komt heel goed tot uitdrukking in de content rondom de introductie van de PleiadG4 die ContentBeat voor ons heeft uitgewerkt. Ondanks dat ze geen ervaring is onze branche hadden wisten ze precies de juiste snaar te raken. Dat is reuze knap”

“De opgeleverde strategie staat als een huis en daar kunnen we zeker verder mee. Net als de concepten trouwens. Mijn complimenten voor de uitgebreide analyse fase.  Ik denk met veel plezier terug aan de co-creatiesessie met klanten en collega’s!”

“De samenwerking met ContentBeat loopt erg soepel. Ik weet bij hen waar ik aan toe ben en wat ze voor ons kunnen betekenen. Ze komen afspraken na, denken goed mee en leveren waardevolle plannen en content. De kwaliteit van het materiaal is van hoog niveau zonder op snelheid in te leveren. Sterk aan ContentBeat vind ik hun kennis van content, die is zeer up to date, waardoor er pakkende en verfrissende ideeën ontstaan. Daarnaast nemen ze het gehele traject uit handen van strategie tot creatie. Hierdoor sluit alles naadloos op elkaar aan. ContentBeat is een aanrader voor iedere organisatie die meer wil halen uit storytelling en de inzet van (converterende) content”.