Leadgeneration & leadnurturing

Onze aanpak

Het ‘spel’ kan beginnen

Je weet wie je publiek en doelgroep is, wat zij voelen, zien, denken, vinden en zeggen. Wat zijn pains en gains zijn. Je hebt inmiddels ook gedefinieerd wat je onder een lead verstaat en wat de belangrijkste calls to action zijn. Dan kan het spel beginnen van informeren, argumenten aandragen, ombuigen en weerleggen van bezwaren.

Jou rol is die van mentor

In ieder onderdeel van het laadgeneratie en leadnurturing proces gaat het er om dat je opvalt bij je publiek, hun interesse wekt en hen helpt bij het nemen van deelbeslissingen waardoor zij hun reis kunnen vervolgen. Jouw rol is die van mentor en wij helpen je om deze rol glansrijk te vervullen met relevante content, voor de juiste deelbeslissing, op het juiste moment, via het juiste middel.

De klantreis staat centraal

Om leadgeneratie en leadnurturing zo optimaal mogelijk te genereren, gebruiken wij de storytelling-formule van de ‘Hero’s Journey’. Dit is de sleutel tot succes. Door deze formule toe te passen, stel je de reis en de motieven van je klant centraal en bereik je niet alleen zijn hoofd maar ook zijn hart. En daar vindt uiteindelijk de doorslag plaats voor zijn keuze voor jou.

Samen met jouw team

Agile werken werkt het beste als iedereen binnen het contentteam op elkaar afgestemd is. Vandaar dat wij veel tijd en effort steken in het op een lijn brengen van jouw relevante medewerkers en stakeholders. We helpen je graag met het betrekken van je team, het informeren van je team over contentmarketing en storytelling en het samenwerken in de productiefase.

Altijd agile

Je hebt het meeste succes met leadgeneratie en leadnurturing als je continu meet wat er gebeurt en bijstuurt. Altijd op zoek naar wat het beste werkt voor je (potentiële) klanten.  Dat is dan ook waar wij onze productieprocessen op asturen. Het komt erop neer dat je altijd eerst van tevoren samen bepaalt wat de content precies moet gaan doen en voor wie. In de productiefase zorgen wij ervoor dat die doelstellingen constant gemonitord worden. En na publicatie (op welk platform dan ook) helpen wij je met het meten van de doelstellingen. Tenslotte nemen we samen de resultaten door en sturen we meteen bij.

Wil je dat wij eens vrijblijvend kijken naar je verhaallijnen, gedefinieerde deelbeslissingen of landingspagina’s voor je content? Meld je dan aan voor onze QuickScan van je leadgeneratie en/of leadnurturing!