Klanttevredenheid & loyaliteit

Onze aanpak

Agile werkmethode

Het succes van jouw bedrijf staat of valt bij je vermogen om je klanten tevreden te houden en aan je te binden. Voor klanttevredenheid, loyaliteit en ambassadeurschap geldt ook dat je het meeste succes hebt als je werkt volgens de agile werkmethode. Om dat de doen doorlopen wij een aantal stappen met je, van het in kaart brengen van je publiek en je klanten tot contentproductie, contentpromotie en meetplannen.

De klantreis stopt niet bij de aankoop

Klanttevredenheid, loyaliteit en ambassadeurschap zijn een belangrijk onderdeel van de Hero’s Journey. Door deze formule toe te passen, stel je de reis en de motieven van je klant centraal en bereik je niet alleen zijn hoofd maar ook zijn hart. En daar vindt uiteindelijk de doorslag van zijn keuze plaats of hij klant wil blijven en positief over je is.

Als je wilt dat wij eens vrijblijvend kijken naar bijvoorbeeld je verhaallijnen, promotie van je content, de landingspagina’s voor je content, meldt je dan aan voor de klanttevredenheid-quickscan.

Promotors

Door te investeren in klanttevredenheid, loyaliteit en ambassadeurschap stel je niet alleen je inkomsten voor de lange termijn veilig maar krijg je er, in de vorm van ambassadeurs, een ‘gratis’ extra salesforce bij die als zeer betrouwbaar en als autoriteit worden gezien door potentiële klanten.